Ефективни ли са Google Ads кампаниите?

Много маркетолози и хора с бизнес са чули за Google AdWords, но не са сигурни с какво онлайн платформата ще им помогне.
Снимка:
BPost | 07.09.2016 | 9:18
A A+ A-

„Защо да използваме AdWords?” и „Ефективни ли са AdWords кампаниите?” са сред най-често търсените ключови фрази в Google. Какво означава това? Много маркетолози и хора с бизнес са чули за Google AdWords, но не са сигурни как и с какво онлайн платформата ще им помогне.

Използването на AdWords (или която и да е PPC платформа) неизменно ще помогне на всеки бизнес да се популяризира и да увеличи печалбите си, но това изисква време и пари. Очевидно, хиляди бизнес собственици са открили, че това са време и пари добре похарчени, защото AdWords носи солидна възвращаемост на инвестициите.

За SEO специалистите е ясно, че една AdWords кампания сама по себе си не прави чудеса, а всичко се свежда до добър баланс между маркетенигови канали, контент маркетинг, имейл маркетинг, маркетинг в социалните мрежи, ключови думи и други фактори и сигнали, които търсачките взвмат под внимание, при класирането на даден сайт.

Ако, обаче никога не сте използвали Google AdWords и се чудите заслужава ли си, тази статия е точно за Вас.

10 причини да използвате AdWords

1. AdWords е мащабируема платформа

Какво означава това? Платформата осигурява потенциал за растеж. Ето защо, някои преприемачи инвестират милиони долари годишно в AdWords. Ако създадете AdWords кампания която се оказва доста доходоносна, няма причина да слагате лимит на средствата, които влагате в тази кампания. По-този начин увеличавате Вашия PPC (Плащане на клик) бюджет, а печалбите се увеличават пропорционално. Това прави AdWords доста ефективна платформа за бизнес, който се нуждае от много потенциални клиенти, но не разполага с много време.

2. С AdWords можете да премерите успеха си

В сравнение с традиционните рекламни канали, като телевизията и списанията, онлайн маркетинга предлага канали (като AdWords PPC), с които да премерите успеха на рекламните кампании. При SEO-то е трудно да се определи, какво точно Ви е донесло успех, тъй като успешната SEO кампания е резултат от комплексна работа, докато при AdWords PPC показателите, Ви дават ясно да разберете, кое работи и кое не и можете бързо да определите, дали кампанията е успешна или не.

3. AdWords Ви дава нужната гъвкавост

AdWords Ви предлага хиляди възможности да персонализирате Вашите рекламни кампании, за да отговорят те на нуждите на Вашия бизнес и по този начин да постигнете „хипер таргетиране” на аудиторията. Например, с AdWords можете да:

изберете Вашата реклама да се показва пред хора, които търсят точно същата ключова дума, за която искате да се класирате, да речем „веган рецепти”.

изберете разширена реклама и да покажете изображения на предлаганите продукти, локация, линк към вашия сайт и т.н.

филтрирате аудиторията по локация, часово време, език и др.

достигнете до потребители, чрез Gmail, YouTube и други сайтове.

направите Вашия бранд разпознаваем.

4. AdWords е по-бърз от SEO

За един нов бизнес или уеб сайт може да отнеме месеци, за да са налице резултати от SEO кампаниите, докато с една AdWords кампания, резултатите идват по-бързо. Докато работите върху SEO кампанията, можете да вложите средства и в AdWords кампания и да започнете да получавате кликове и импресии веднага.

5. AdWords кампаниите са по-лесни от SEO кампаниите

В повечето случаи създаването на AdWords кампания е по-лесно, отколкото една SEO кампания. Защо? Защото, след като вече сме създали PPC кампанията, се изисква по-малко усилия, за да я поддържаме, в сравнеие със SEO – постоянно свежо и качествено съдържание, линк билдинг, увеличаване на органичен трафик и т.н.

6. AdWords превзема SERP

AdWords е „бебе” на Google и в резултатите от търсене, AdWords рекламите земат челна позиция, като изместват органичните резултати. По този начин имате възможност да представите бизнеса си на видно място, на върха на SERP.

7. AdWords форматите са по-ангажиращи вниманието, в сравнеие с органичните резултати.

Google включи много нови формати за реклама през последните няколко години, защото колкото по-интригуващо е направена рекламата, толкова повече ангажира вниманието на потребителите, което означава повече кликове и повече печалби за Google и за вас разбира се. В сравнение с новите формати за реклама, резултатите от органичното търсене излглеждат доста скучни.

8. Трафика от AdWords може да се конвертира по-добре от Органичничния трафик

Да, органичния трафик е нещо страхотно, но резултатите сочат, че тряфика от платените реклами носи повече конверсии. Това вероятно се дължи на факта, че AdWords рекламите са по-силно таргетирани.

9. AdWords допълва останалите маркетингови канали

AdWords допълва много добре Вашите маркетингови усилия. Например, ремаркетинга има изключителен потенциал при AdWords, като Ви позволява да таргетирате хора, които са проявили интерес към Вашия бизнес. С помощта на cookie откривате старите си посетители (които може да са Ви открили посредством Вашия блог, имейл, социална мрежа и т.н) и Вашата дисплейна реклама ги преследва навсякъде в интернет пространството.

10. Вашите конкуренти използват AdWords

Всички знаем изтърканата фраза „Всеки го прави, защо и аз да не го направя?” Е не е приложима, ако става въпрос за скачане от скала, но при дигиталния маркетинг е напълно основателна. Данните сочат, че инвестициите в платената реклама са се увеличили с 33%. Можете ли да си позволите да пропуснете AdWords кампанията?

Убедихте ли се в ползите от AdWords кампаниите? как промотирате Вашия бизнес? Възползвате ли се от възможностите, които AdWords предлага? Удовлетворени ли сте от резултатите? Споделете с нас в коментарите.

  • Добави в Svejo
BPost.bg не носи абсолютна никаква отговорност за изразените от читателите/потребителите мнения и/или коментари. Всеки читател/потребител, който публикува мнение и/или коментар под публикация/статия в BPost.bg като свободен посетител, или чрез регистрацията си от Фейсбук, декларира, че се съгласява с Общите условия за ползване на сайта BPost.bg. ВИЖТЕ ТУК!
Коментари
Напиши коментар
Коментари
Сървърите на НАП и бензиностанциите - манипулирани от хакери
Bojidar Vitanov
Сега разбрахте ли,НЕ УПРАВЛЯВАЩИТЕ КРАДЦИ ни ограбват с горивата и измамите с тях ,а ИЗВЪНЗЕМНИ ХАКЕРИ.
ГЕРБ и ДПС отварят над 5 млрд лв.дупка в бюджета, за да върнат ГЕРБ на власт
Buba Georgieva
vun ot politikata .tova e prestuplenie sre6tu durjavata i naroda .ima li prokuror v tazi durjava ili ne
ЗАТВОРИ X